fbpx

Chcesz sfinansować zakup sprzętu z ogłoszenia?

Leasing - Kredyt - Pożyczka - Wynajem

Zbyt wysoka rata? Zbyt krótki okres umowy do przejęcia? Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Wypełnij formularz poniżej, a my dopasujemy naszą ofertę do Twoich potrzeb.

Przedstawimy Ci ofertę leasingu operacyjnego, leasingu finansowego, pożyczki, kredytu lub wynajmu długoterminowego. Znajdziemy nowy samochód z dużym rabatem cenowym.

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości. Chcemy pomóc!

Leasing operacyjny – umowa leasingu operacyjnego obejmuje zapis, że amortyzacji dokonuje Firma Leasingowa. Prawo w Polsce określa także, że taka umowa musi być zawarta na okres minimum 40% okresu amortyzacji sprzętu.  Czyli umowa leasingowa na samochód osobowy, który amortyzuje się 20% na rok,  potrwa nie  krócej niż dwa lata. W związku ze spełnieniem powyższych warunków, Ty jako Leasingobiorca możesz potraktować czynsz leasingowy jako koszty uzyskania przychodów. VAT od raty leasingowej odliczysz zgodnie z zapisami ustawy o VAT.

Wypełnij poniższy formularz!

Leasing finansowy – umowa leasingowa zawiera zapis, że to Ty (Leasingobiorca) dokonujesz odpisów amortyzacyjnych. Polskie prawo nie precyzuje okresu umowy, dlatego zwyczajowo zawiera się ją na okres od trzech do sześćdziesięciu miesięcy.  Jako Leasingobiorca zaliczysz w koszty uzyskania przychodów  odsetki od rat leasingowych oraz zamortyzujesz przedmiot leasingu. Na początku umowy jesteś zobligowany do zapłaty VAT od wszystkich rat, ponieważ przepisy traktują Leasing finansowy jako sprzedaż. Ten rodzaj leasingu posiada również znaczącą zaletę. W niektórych przypadkach możesz dokonać jednorazowej amortyzacji przedmiotu leasingu.

Wypełnij poniższy formularz!

Pożyczka leasingowa – Jeżeli zdecydujesz się na zawarcie umowy pożyczki leasingowej to stajesz się Pożyczkobiorcą. Pożyczkę otrzymasz na zakup konkretnego środka trwałego. Umowę podpiszesz na okres od trzech do sześćdziesięciu miesięcy. Procedury przyznania tego finansowania nie różnią się od procedur przyznania leasingu. W koszty uzyskania przychodów jako Pożyczkobiorca wliczysz odsetki od kapitału oraz amortyzację środka trwałego. Niewątpliwym plusem pożyczki jest to, że sfinansujesz  kwotę brutto wartości środka trwałego. To pozwoli ci rozliczyć VAT z faktury, którą dostawca wystawi w pożyczce na Twoją firmę. Jest to niewątpliwie korzyść, dlatego że finansujesz go pożyczką. W niektórych przypadkach możesz również dokonać jednorazowej amortyzacji przedmiotu leasingu.

Wypełnij poniższy formularz!

Kredyt – Udzielany jest na zakup środków trwałych do firmy lub na inny cel. Umowa może być zawarta na okres krótszy niż rok.  Koszt uzyskania przychodów dla klienta (kredytobiorcy) stanowią odsetki od kapitału oraz amortyzacja jeżeli zdecyduje się na zakup środka trwałego do firmy. Obowiązują wówczas takie same zasady jak w pożyczce. W niektórych przypadkach  można dokonać jednorazowej amortyzacji finansowanego kredytem środka trwałego.

Wypełnij poniższy formularz!

Sprecyzuj parametry oferty finansowej:

Cena netto, Okres, Wpłata, Wszelkie dodatkowe informacje.
Wpisz adres mailowy i numer telefonu - Wymagane
Wysyłając formularz potwierdzasz zapoznanie się z zasadami przetwarzania podanych danych w zakresie, w jakim podlegasz pod przepisy RODO. Informujemy, że: Administratorem Twoich danych osobowych jest właściciel CesjaLeasingu.pl przetwarza Twoje dane osobowe w celu realizacji procesu ofertowania (art. 6 ust. 1 lit a i b RODO). Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć dobrowolnie wyrażone zgody, jednakże pozostanie to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w niniejszym zapytaniu przez właściciela CesjaLeasingu.pl w celu marketingu produktów lub usług CesjaLeasingu.pl
Wyrażam zgodę na używanie przez właściciela CesjaLeasingu.pl telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. komputer, telefon, tablet i inne) i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, w tym na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej.